12.08.19

№ 118 Про підготовку закладів освіти Дальницької с/р до нового 2019/2020 навчального року та роботи в осінньо-зимовий період


Наказ № 118

      Керуючись законами України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», «Про дошкільну освіту»,   Плану заходів на 2017-2029 роки із запровадження Концепції реалізації державної політики у сфері формування загальної середньої освіти «Нова українська школа», затвердженого розпорядження КМУ від 13.12.2017 р. №903-р, листів МОН України від 01.07.2019 р. №1/11-5966 та від 02.07.2019 р. 1/9-419, розпорядження голови Одеської ОДА від 01.07.2019 №782/А-2019, наказу Департаменту освіти і науки Одеської ОДА від 02.07.2019 р. №181/ОД,
НАКАЗУЮ:
     1.Затвердити:
     1.1. склад  комісії з огляду стану підготовки закладів освіти Дальницької с/р до нового навчального року та осінньо-зимового періоду, додаток 1;
     1.2. графік проведення  огляду стану підготовки закладів освіти   до нового 2019/2020 навчального року та опалювального сезону, додаток 2;
     1.3. пам’ятку огляду стану готовності освітніх закладів до нового 2019/2020 навчального року та опалювального сезону, додаток 3.                                                 
 2.  Керівникам закладів освіти Дальницької с/р:
     2.1. до 31.08.2019 року провести серпневу педагогічну  раду. У всіх видах підготовки до початку 2019/2020 навчального року, включно з серпневою педагогічною радою, врахувавши тематику  та рішення міжшкільної серпневої конференції   працівників освіти;
     2.2. забезпечити реалізацію комплексних Заходів з підготовки  підвідомчого закладу освіти   до роботи в осінньо-зимовий період 2019-2020 років;   
     2.3. розглянути на засіданнях педагогічних рад, нарад питання про стан готовності закладу до нового навчального року та опалювального сезону;
     2.4.  до 31.08.2019 організовано провести прийом учнів до 1 та 10 класів, забезпечити нормативне комплектування всіх класів.
     2.5.   до 23.08.2019  забезпечити необхідні умови для навчання та виховання учнів молодших класів(формування освітнього простору).
     2.6.  до 02.09.2019 р. завершити формування бази даних учнів у «Курс школа». Зосередити увагу на неухильному виконанні постанови Кабінету Міністрів України від 13 вересня 2017 №684 «Про затвердження Порядку ведення  обліку дітей шкільного віку та учнів».
     2.7.    до 05.09.2019  проаналізувати стан охоплення дітей дошкільною освітою та вжити невідкладних заходів щодо стовідсоткового залучення дітей п’ятирічного віку до здобуття різних форм дошкільної освіти;
     2.8. привести у належний санітарно-технічний стан приміщення господарського призначення, джерела водопостачання, забезпечити регулярну
дезінфекцію та знезараження;
     2.9.  відповідно до ст. 16 Закону України "Про загальну середню освіту" новий 2019/2020 навчальний рік  у закладах освіти Дальницької с/р розпочати у "День знань" – 2 вересня 2019 року;

    2.10. провести аналіз доступності закладів освіти для осіб з особливими

освітніми потребами, вжити дієвих заходів щодо забезпечення

рівного доступу до якісної освіти осіб, які потребують корекції фізичного

розвитку (обладнання пандусі, туалетних кімнат

тощо, відповідно до ДБН В 2.2-17:2006, ДСТУ-Н Б В. 2.2-31:2011 та ДСТУ Б

ІSО 21542:2013);
     2.11. призначити відповідальних осіб за загальний стан, експлуатацію,  збереження котельного обладнання, інженерно-комунікаційних мереж та організувати проведення навчання і перевірку знань з питань охорони праці
операторів котелень, обслуговуючого персоналу;
     2.12. продовжити реалізацію енергозберігаючих заходів із застосуванням прогресивних теплозберігаючих конструкцій і матеріалів;
     2.13. посилити контроль за виконанням вимог нормативних актів з безпеки
життєдіяльності та охорони праці в закладах освіти , забезпечити безпечні і нешкідливі умови праці, навчання;
     2.14.  підготувати комплекс заходів щодо негайного реагування на виникнення надзвичайних ситуацій природного та техногенного характеру. Особливу увагу звернути на електробезпеку, загальний стан електрогосподарства, трансформаторних підстанцій, протипожежний стан;
     2.15. забезпечити умови для термінового ремонту комунікацій (розчищення під’їзних шляхів, місць прокладання тепломереж, водокомунікаційних засобів,
ліній електропередач тощо);
     2.16. до 29 серпня 2019 року завершити комплектування дошкільних, загальноосвітніх  навчальних закладів педагогічними працівниками.
     2.17. у  випадках вимушеного припинення освітнього процесу в зв’язку із значним пониженням температури повітря, стихійним  лихом, епідемічними захворюваннями терміново інформувати відділ  освіти (протягом години);
     2.18. надати у відділ освіти  довідку про стан підготовки матеріально-технічної бази закладу до нового навчального року та опалювального сезону в терміни визначені графіком огляду.
     2.19.  до 19.08.2019 року підготувати в 2-х екземплярах оформлені Акти прийому готовності відповідного закладу освіти (ЗЗСО, ЗДО) до нового 2019/2020 навчального року та роботи в осінньо-зимовий період. (форми Актів надсилаються на електронні адреси закладів освіти);
   2.20.   до 05.09.2019 р. підготувати тарифікаційні списки, статистичні звіти в системі «Курс школа»
3. Відділу освіти:
      3.1. 19-20 серпня 2019 року  провести  огляд стану підготовки дошкільних, загальноосвітніх закладів до нового навчального року згідно з графіком;
      3.2.  розглянути стан готовності навчальних закладів до осінньо-зимового періоду на засіданнях колегії та тематичних нарадах.   
      3.3.  до 23.08.2019 підготувати повний комплект необхідних документів до серпневої конференції педагогічних працівників;
      3.4. до 29.08.2019   забезпечити загальноосвітні навчальні заклади   навчальними  підручниками;
      3.5.  до 30.08.2019 розробити і подати на затвердження графік проведення  інструктивно-методичних нарад-семінарів щодо організації освітнього процесу в закладах системи загальної середньої освіти у 2019/2020 н.р.
      3.6. Наказ   розмістити на вебсайті відділу освіти, культури, молодіжної політики та спорту Дальницької сільської ради.
4. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.



Начальник відділу освіти, культури
молодіжної політики та спорту
Дальницької с/р                                                                 С.Г. Балан


                 ЗАТВЕРДЖЕНО
Додаток 1 до наказу
відділу освіти
12.08.2019 № 118
Склад
 комісії з огляду стану підготовки закладів освіти Дальницької сільської ради до нового навчального року та осінньо-зимового періоду


Балан Світлана Григорівна -  Голова комісії начальник відділу, культури,молодіжної політики та  спорту Дальницької с/р
                                                                    
Члени комісії:    

 
Мутавчі Анна Григорівна -     інспектор  відділу освіти культури,молодіжної політики та спорту  Дальницької с/р

Білик Наталка Олегівна -       інспектор  відділу освіти культури,молодіжної політики та спорту  Дальницької с/р

Рогачевський Владислав Леонідович -       інспектор (з охорони праці, пожежної та техногенної безпеки) Дальницької сільської ради

Мірошник Олександр Іванович - начальник ГУ Овідіопольського районного управління Держпродспоживслужби в Одеській області (за згодою)

Патрик Володимир Васильович -  член виконкому, голова адміністрації Дальницької с/р


ЗАТВЕРДЖЕНО
Додаток 2 до наказу
відділу освіти
12.08.2019 № 118
Графік
проведення  огляду стану підготовки закладів освіти до нового
2019/2020 навчального року та опалювального сезону

19.08.2019
20.08.2019
Доброолександрівська ЗОШ
09.30
ЗДО «Казка» с. Санжійка
09.00
ЗДО «Джерельце» с. Доброолександрівка
11.00
 Санжійська ПШ
09.30
Дальницька ЗОШ
13.00
ЗДО «Вербичка»
11.00
ЗДО «Перлинка»
14.00
Роксоланівська ЗОШ
11.30
ЗДО «Веселка», с. Барабой
13.00
ЗОШ с. Барабой
14.00
  



ЗАТВЕРДЖЕНО
Додаток 3 до наказу
відділу освіти
12.08.2019 № 118

Пам’ятка
огляду стану готовності   закладів освіти Дальницької с/р до роботи в новому 2018/2019 навчальному році та в осінньо-зимовий період

1.       Виконання плану проведення  ремонтів.
2.       Проект плану роботи закладу освіти, книги наказів, протоколів педрад, попередня комплектація.
3.       Стан території (наявність бетонованих майданчиків для сміттєзбиральників, квітників, огорожі, підсобних споруд, спортивних майданчиків, флагштока для прапора).
4.       Наявність документів з інвентаризації нерухомого майна.
5.       Підготовка матеріально-технічної бази навчальних закладів до роботи в новому 2019/2020 навчальному році.
6.       Підготовка теплового господарства до нового опалювального сезону відповідно до вимог Правил підготовки теплових господарств до опалювального періоду.
7.       Організація роботи з охорони праці (наказ по закладу про призначення відповідального за організацію роботи з охорони праці, призначення відповідальних за безпеку життєдіяльності та охорону праці в кабінетах, правильність оформлення протоколів про проведення навчання та перевірку знань з питань охорони праці; наявність інструкцій з охорони праці та безпеки життєдіяльності, ведення журналів реєстрації інструктажів з охорони праці).
8.       Відповідність вимогам охорони праці та безпеки життєдіяльності кабінетів фізики, інформатики, біології, хімії, Захисту Вітчизни та інших кабінетів. Стан готовності до навчального процесу майстерень для проведення занять з технічних та  обслуговуючих видів праці.
9.       Відповідність вимогам  охорони праці та безпеки життєдіяльності спортивної зали.
10.  Відповідність систем заземлення вимогам безпеки. Наявність акта перевірки опору ізоляції електромережі і заземлення.
11.  Виконання вимог «Правил пожежної безпеки в Україні», затверджені наказом Міністерства внутрішніх справ України 31.07.2017 №657  та зареєстровані в Міністерстві юстиції України 22 серпня 2017р. за № 1048/30916 та галузевих «Правила пожежної безпеки для навчальних закладів та установ системи освіти України», затверджені наказом Міністерства освіти і науки України 15.08.2016 №974 та  зареєстровані в Міністерстві юстиції України 08 вересня 2016 р. за № 1229/29359. Наявність і стан протипожежного обладнання.
12.  Виконання Приписів.
13.  Організація медичних оглядів дітей, контроль за станом здоров’я. Проведення обов’язкових медичних оглядів працівників.
14.  Наявність їдальні, забезпеченість технологічним обладнанням, меблями та посудом, санітарний стан, умови для миття рук.

15.  Забезпеченість комп’ютерною технікою (кількість учнів та педагогічних працівників на 1 ПК).



Немає коментарів:

Дописати коментар