09.01.19

План роботи методичного об'єднання педагогічних працівників ЗДО


ВІДДІЛ  ОСВІТИ,  КУЛЬТУРИ,  МОЛОДІЖНОЇ   ПОЛІТКИ  ТА  СПОРТУ ДАЛЬНИЦЬКОЇ  СІЛЬСЬКОЇ  РАДИ




                                              «ЗАТВЕРДЖЕНО»

                                 Начальник відділу освіти

                                                    Балан С.Г.

                                 


ПОЛОЖЕННЯ

ПРО  МЕТОДИЧНЕ  ОБ'ЄДНАННЯ  ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ  ЗАКЛАДІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ 

ДАЛЬНИЦЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ



ПОЛОЖЕННЯ
 про методичне об’єднання педагогічних працівників
закладів дошкільної освіти Дальницької сільської ради
1. Загальні положення
1.1.Методичне об'єднання педагогічних працівників закладів дошкільної освіти (далі – МО ПП) – є структурним підрозділом методичної служби відділу освіти, культури, молодіжної політики та спорту Дальницької сільської ради, яке координує методичну, організаційну роботу педагогічних працівників ЗДО одного або кількох споріднених направлень, організовує вдосконалення відповідної фахової освіти та кваліфікації педагогічних працівників згідно з рівнями, визначеними законодавством.
1.2.Методичне об'єднання створюється з числа педагогічних працівників ЗДО, для яких робота є основним місцем роботи або роботи за сумісництвом.
1.3.Метою діяльності  є:
- створення оптимальних умов для безперервного підвищення кваліфікації педагогічних кадрів в міжкурсовий період удосконалення методичної та професійної майстерності працівників, організація взаємовідвідування занять, заходів для забезпечення сучасних вимог до навчання і виховання молоді, запровадження нових педагогічних технологій, інновацій, науково-дослідницької та проектної діяльності в освітній процес; послідовна, систематична робота з обдарованими вихованцями на досягнення високих результатів в мовленнєвому розвитку.
1.4.Керує методичним об'єднанням керівник, який обирається на два роки на загальних зборах МО педагогічних працівників, має відповідну фахову освіту, першу або вищу кваліфікаційну категорію, зі стажем роботи за фахом не менше     3 – 5 років і затверджується наказом по відділу освіти. Керівник  МО, обраний на два роки, працює на громадських засадах (оплата можлива за наявності коштів в межах фонду заробітної плати). Для забезпечення ведення документації МО обирається секретар.
1.5.Методичне об'єднання створюється за наявності 3 і більше педагогічних працівників одного або декількох споріднених направлень. 
1.6.Методичне об'єднання педагогічних працівників ЗДО підпорядковується безпосередньо відділу освіти та працює за планом, скоординованим з планом відділу освіти.
1.7.Плани роботи методичного об'єднання затверджує методична рада відділу освіти.
1.8.Методичне об'єднання веде необхідну ділову документацію. Наприкінці навчального року матеріали роботи МО узагальнюються у вигляді звітів.
1.9.Засідання методичного об'єднання педагогічних працівників проводяться не менше 4 разів впродовж навчального року.
1.10.Загальний контроль за роботою методичного об'єднання здійснює методист відділу освіти, який керує дошкільною освітою в межах Дальницької сільської ради.
1.11.Уся діяльність методичного об'єднання здійснюється на основі педагогічного аналізу, планування роботи як на поточний період, так і на перспективу згідно з програмою розвитку освітньої галузі Дальницької сільської ради та цим Положенням і передбачає багатопланову та різноманітну за змістом і формами роботу з метою забезпечення безперервного зростання професійного рівня педагогічних працівників і реалізації науково-методичної проблеми.
1.12.Зміст роботи методичного об'єднання педпрацівників має переважно інформаційно-консультативне, психолого-педагогічне, методичне, фахове спрямування.
1.13.У своїй роботі методичне об'єднання педагогічних працівників підзвітні відділу освіти, культури, молодіжної політики та спорту й плановому відділу Дальницької сільської ради.
1.14.Підрозділами методичного об'єднання є творчі групи,творчі лабораторії, майстер класи педагогічних працівників.
2.Завдання та напрямки роботи методичного об'єднання педагогічних працівників закладів дошкільної освіти
2.1. До питань компетенції входять:
2.1.1. забезпечення освітньої діяльності та методичної роботи на високому професійному рівні;
2.1.2.задоволення потреб вихованців в інтелектуальному, культурному та духовному розвитку;
2.1.3.надання допомоги педагогічним працівникам у розвитку та підвищенні професійної майстерності;
2.1.4.обговорення питань з методики викладання занять, заходів, принципових питань навчальних програм Міністерства освіти і науки України та індивідуальних навчальних програм, затвердження календарно-тематичних планів;
2.1.5.розгляд питань організації, керівництва та контролю за якістю освітньої роботи вихованців;
2.1.6. забезпечення своєчасного вивчення нормативних документів;
2.1.7. виконання нормативних вимог щодо виховання дітей дошкільного віку;
2.1.8. координація освітньої діяльності педагогічних працівників та організації їхньої взаємодії в педагогічному процесі;
2.1.9.вивчення та впровадження в практику сучасних освітніх технологій навчання та виховання; форми і методи роботи під час проведення занять;
2.1.10. гляди груп ЗДО; конкурси методичних знахідок серед педагогів МО;
2.1.11. організація системи моніторингових досліджень.
2.2. Головним завданням методичного об'єднання педагогічних працівників є:
2.2.1.розробка, апробація та впровадження новітніх освітніх технологій і систем, перспективного педагогічного досвіду, поліпшення на цій основі організації науково-методичної роботи в закладах дошкільної освіти;
2.2.2. організація діяльності наукового товариства вихованців ЗДО, підготовка та проведення конкурсів в межах навчального закладу, об'єднаної територіальної громади та області;
2.2.3.проведення системи заходів, спрямованих на розвиток творчого потенціалу педагогів, вивчення, узагальнення та впровадження їхнього педагогічного досвіду, делегування кращих педагогів на конкурси професійної майстерності, навчально-методичної та науково-дослідної роботи.
3.Зміст і форми роботи методичного об’єднання педагогічних працівників закладів дошкільної освіти
3.1.Робота педагогічних працівників у межах методичного об'єднання організовується на засадах гуманізації, демократизації, взаємоповаги, взаємодопомоги та взаємоконтролю.
3.2.Роботу методоб'єднання організує його керівник (не менше 4-х засідань на навчальний рік).
3.3.На засідання виносяться питання нижче перерахованого змісту та інші:
3.3.1.Вивчення нормативних документів і методичних рекомендацій з освітніх питань.
3.3.2.Аналіз авторських програм і методик.
3.3.3.Ознайомлення з наслідками комплексних й тематичних перевірок щодо рівня надання освітніх послуг, стану мовленнєвої, ігрової діяльності в закладах дошкільної освіти.
3.3.4.Ознайомлення з наслідками моніторингових досліджень.
3.3.5.Заслуховування творчих звітів педагогічних працівників, які претендують на встановлення вищої категорії чи присвоєння звання «Старший вихователь», «Вихователь-методист».
3.4. Засідання методичного об'єднання педагогічних працівників проводяться в різних формах, які мають творчий характер  діяльності:
3.4.1.теоретичні семінари (доповіді, повідомлення);
3.4.2. семінари-практикуми, диспути-дискусії ( круглий стіл, форум, симпозіум);
3.4.3. ділові ігри;
3.4.4. обговорення новітніх методик, інноваційних досягнень;
3.4.5. проведення педагогічних читань, науково-практичних конференцій;
3.4.6. організація та проведення конкурсів, оглядів, предметних тижнів, декад.
4.Обов'язки та права керівника методичного об'єднання педагогічних працівників закладів дошкільної освіти
4.1. Керівник МО ПП:
4.1.1.аналізує роботу кожного члена МО щодо організації освітнього процесу;
4.1.2.організовує вивчення стану проведення навчальних та виховних занять, взаємодію педагогічних працівників МО та ведення ними відповідної документації;
4.1.3.організовує взаємовідвідування занять, заходів та взаємодопомогу;
4.1.4.забезпечує організацію заходів, спрямованих на професійне зростання педагогів, зокрема молодих спеціалістів;
4.1.5.розподіляє методичні теми педагогічних працівників на поточний навчальний рік та організовує педагогічні читання на засіданнях МО;
4.1.6.визначає функціональні обов'язки та ступінь відповідальності членів МО за їх виконання;
4.1.7. відповідає за ведення документації МО;
4.1.8.визначає та аналізує роботу МО, складає списки необхідної науково-методичної літератури, технічних засобів навчання;
4.1.9.створює банк даних педагогічних знахідок, досвіду, освітніх технологій, знайомить із ними членів МО;
4.1.10.створює аудіо- та відеотеку кращих освітянських доробок МО закладів дошкільної освіти Дальницької сільської ради;
4.1.11.спрямовує свою роботу на виявлення, апробацію та впровадження в практику закладів дошкільної освіти Дальницької с/р перспективного педагогічного досвіду, новинок навчально-методичної літератури, новітніх освітніх технологій та досягнень сучасної науки;
4.1.12.разом із методистом відділу освіти Дальницької с/р готує навчальні матеріали для проведення моніторингових досліджень серед вихованців ЗДО за річним робочим планом відділу освіти;
4.1.13. разом із методистом відділу освіти складає план проведення предметного тижня, декади тощо, призначає відповідальних та слідкує за його виконанням; проводить засідання МО не менше як чотири рази на навчальний рік згідно з планом роботи;
4.1.14.складає план роботи МО на поточний навчальний рік, який узгоджує з членами МО. План роботи затверджує науково-методична рада відділу освіти Дальницької с/р;
4.1.15. звітує про роботу МО на засіданнях науково-методичної ради відділу освіти;
4.1.16.контролює виконання календарно-тематичних планів, навчальних програм разом з методистом, організовує вивчення стану викладання занять, заходів (якість, результативність), ведення відповідної документації педагогічними працівниками.
4.2. Керівник МО ПП закладів дошкільної освіти має право:
4.2.1. на відвідування та аналіз занять, заходів;
4.2.2. звертатися за консультацією до відділу освіти з проблем організації освітнього процесу в закладах дошкільної освіти, виконання трудової дисципліни педагогічних працівників, які є членами МО тощо;
4.2.3. вносити пропозиції до відділу освіти щодо підвищення кваліфікаційної категорії членів МО;
4.2.4. рекомендувати педагогічним працівникам різні форми підвищення кваліфікації;
4.2.5.виносити на розгляд методичної ради відділу освіти питання щодо заохочення педагогічних працівників.
5. Обов'язки педагогічних працівників закладів дошкільної освіти, які входять до складу методичного об'єднання
Педагогічні працівники, які входять до складу МО, повинні:
5.1.організовувати свою освітню діяльність з урахуванням основних завдань діяльності відділу освіти, науково-методичної проблеми МО;
5.2. організовувати свою діяльність з питань удосконалення фахової майстерності;
5.3.планувати свою діяльність з урахуванням питань охорони здоров'я та життя дітей, заходів техніки безпеки;
5.4.організовувати взаємодію з батьками та колегами щодо поліпшення освітнього процесу та якості своєї праці;
5.5.звітувати про свої творчі здобутки у випадку встановлення працівнику вищої категорії чи присвоєнні звання «Старший вихователь», «Вихователь-методист».
6. Права педагогічних працівників, які входять до складу методичного об'єднання
Педагогічні працівники, які входять до складу МО, мають право:
6.1.звертатися до відділу освіти з проханням про відрядження на курсову перепідготовку, семінари, тренінги з питань підвищення фахової майстерності;
6.2.вносити пропозиції щодо поліпшення організації освітнього процесу в закладах дошкільної освіти Дальницької с/р;
6.3. вносити пропозиції щодо організації та змісту атестації педагогічних працівників;
6.4. звертатися за консультацією з питань організації освітньої діяльності та виховання дітей дошкільного віку до відділу освіти.
7. Документація методичного об'єднання педагогічних працівників закладів дошкільної освіти
  МО розробляє та систематично веде свою документацію відповідно до переліку:
7.1.  положення про МО;
7.2.  аналіз роботи МО за попередній навчальний рік;
7.3.  план роботи на поточний рік;
7.4.  протоколи засідань МО;
7.5.  план атестації педагогічних працівників, проходження курсової перепідготовки, банк даних про педагогів: якісний та кількісний склад;
7.6.  необхідна документація для організації діяльності МО (дозволяється у формі таблиці);
7.7.  методична база передового педагогічного досвіду працівників, членів МО;
7.8.  тематичне планування роботи педагогічних працівників, членів МО.
8. Керівництво діяльністю методичного об'єднання
Керівництво діяльністю методичного об'єднання педагогічних працівників закладів дошкільної освіти Дальницької сільської ради здійснює відділ освіти, культури, молодіжної політики та спорту й виконавчий відділ Дальницької с/р.


ПЛАН РОБОТИ


методичного об'єднання педагогічних працівників закладів дошкільній освіті 

Дальницької сільської ради на 2018-2019 навчальний рік



ВСТУП 

     В межах Дальницької сільської ради діє 5 закладів дошкільної освіти.

     У 15 вікових групах закладів дошкільної освіти виховується 334 дитини дошкільного віку від 2 до 6 років. Всі діти п’ятирічного віку стовідсотково охоплені дошкільною освітою. 
     Організація освітнього процесу в закладах дошкільної освіти здійснюється відповідно до Закону України «Про дошкільну освіту» і спрямована на реалізацію основних завдань закладів.
     Прийняття на роботу педагогічних працівників здійснюється відповідно чинного законодавства. У 2018-2019 навчальному році у ЗДО працює 34 педагогічних працівника, з них з вищою освітою – 18 осіб, що становить 53%, із середньою спеціальною освітою – 16 осіб, що становить 47%.
     Керуючись Законом України «Про дошкільну освіту», Статутом, Положенням про заклад дошкільної освіти України та методичними рекомендаціями щодо організації освітнього процесу в закладах дошкільної освіти у 2018-2019 навчальному році вся методична діяльність була спрямована на вдосконалення професійної майстерності вихователів, підвищення їх кваліфікації. Методична робота здійснюється через різні форми колективної, групової, індивідуальної роботи.
     Вихователі закладів дошкільної освіти працюють над реалізацією проблемної теми: «Творчість педагога – важливий шлях до формування творчості дітей». Ця проблемна тема була ключовою в роботі методичних об'єднань, практично-теоретичних семінарів, в роботі шкіл передового педагогічного досвіду.
     Змістовно працює ЗДО «Джерельце» с.Доброолександрівка з питань розвитку творчих здібностей дітей засобами зображувальної діяльності. Проводились методичні об'єднання вихователів молодших, середніх, старших груп та музичних керівників.
     Впродовж навчального року здійснюється робота по самоосвіті: опрацювання фахових журналів, поповнення тематичних картотек. Підвищення рівня фахової освіти відбувається під час участі у семінарах-практикумах, теоретичних семінарах, тренінгових заняттях тощо.
      Регулярно здійснюється навчально-методичне консультування педагогічних і керівних кадрів ЗДО Дальницької сільської ради.
     Науково-теоретична і методична підготовка вихователів загалом відповідає сучасним вимогам, а систематична самоосвітня робота педагогів дозволяє їм бути в курсі новин педагогічної літератури, позитивного педагогічного досвіду та використовувати їх у своїй педагогічній діяльності. В групах створені мінікабінети, в яких зібрані роздатковий та демонстраційний матеріали з різних розділів програми. Всі дидактичні матеріали осучаснені, поновлені та виготовлені відповідно до вимог нових базових програм «Впевнений старт», «Дитина», «Дитина в дошкільні роки».
      На черзі по влаштуванню дітей до ЗДО Дальницької сільської ради перебуває 74 дитини від 1 до 6 років. Дошкільна галузь Дальницької с/р постійно дбає про максимальне охоплення дітей дошкільного віку дошкільною освітою. Різними формами дошкільної освіти охоплені всі діти 5-ти річного віку.
      В дошкільній галузі Дальницької сільської ради будуть забезпечуватись і надалі рівні стартові можливості для подальшого шкільного навчання усім дітям   5-ти річного віку, охоплення дошкільною освітою усіх дітей старшого дошкільного віку шляхом розширення різних форм здобуття дітьми дошкільної освіти. З цією метою постійно проводиться організований облік дітей дошкільного віку в кожному населеному пункті.
      На виконання вищевказаних програм з метою здобуття дітьми високоякісної дошкільної освіти акцентним в роботі педагогічних колективів дошкільних установ було і надалі залишається методичне забезпечення педагогічного процесу, модернізація підходів та впливів на дитину гуманно-особистісного спрямування, впровадження інноваційних технологій.
      Удосконалення фізкультурно-оздоровчої роботи було і є першочерговим завданням закладів дошкільної освіти Дальницької сільської ради.
      Серед організаційних форм цієї роботи: заняття з фізичного виховання, прогулянки-походи, рухливі ігри, фізкультурні свята, розваги, Дні здоров'я, ранкові гімнастики та гімнастики після денного сну, фізкультхвилинки та фізкультпаузи. Використовуються здоров’язбережувальні та здоров'яформувальні технології: дихальні, мімічні, імітаційні, артикуляційні, пальчикові вправи, кольоротерапія, казкотерапія, психогімнастика, елементи медитації та інше.
      З метою досягнення більш високої результативності впродовж навчального року педагогічні колективи усіх закладів дошкільної освіти плідно і творчо працюють над створенням відповідного розвивального середовища, зокрема його фізичного, соціокультурного, педагогічного та психологічного аспектів.
     Сьогодні кожен заклад має свій самобутній образ. Створено осередки сюжетно-рольових, театралізованих, розвивальних, будівельних ігор; центри самостійної художньої діяльності, маленького читача, етнографічний, музичний, природознавчий.
     Забезпечуються можливості для дослідження та експериментування із водою, піском, камінням, снігом.
     Педагогами закладів дошкільної освіти використовуються нові моделі організації пізнавальної діяльності: занятійна, середовищна, проектна.
     В щоденному педагогічному арсеналі вихователів - ігрові технології, психотехнології.
  Досягненню більш ефективних (порівняно з минулим навчальним роком) показників інтелектуального розвитку сприяє впровадження в практику роботи з дітьми інноваційних технологій: ТРВЗ, методика навчання читанню з раннього віку М.Зайцева, методика розвитку творчих здібностей на заняттях з малювання Л.Шульги, фізкультурно-оздоровча робота, авторська методика М.М.Єфименка.
     Майже всі заклади дошкільної освіти Дальницької сільської ради створили розвивальне середовище, яке забезпечує успішну адаптацію Програми до умов ЗДО, що дає змогу здійснювати її впровадження.
       Вихователі молодших груп доповнюють ігрове середовище груп предметами лялькового вжитку - іграшками, що зображують побутові прилади, технічними іграшками - зразками спеціального транспорту, сенсорними іграшками.
     Провідною формою організації музично-освітньої діяльності дітей в ЗДО є музичні заняття, проведення свят, які створюють піднесений настрій у малюків, який зберігається у них протягом кількох днів.
      До літнього оздоровчого періоду у ЗДО підготовлюються всі майданчики, малі форми, споруди, придбано тіньові тенти на кожну групу, ємкості для ігор з водою (надувні, пластмасові), забезпечено дітей іграшками для ігор з піском, водою, проводяться інструктажі з безпеки життєдіяльності. Підготовлюється обладнання на спортивному та ігрових майданчиках, спортивний інвентар, виносний матеріал для ігор влітку; ємкості для ігор з водою, сонцезахисні тенти.
        На виконання Закону України «Про дошкільну освіту», з метою оптимізації освітнього процесу, підвищення ефективності методичної роботи з педагогічними кадрами, вдосконалення її змісту, удосконалення професійної майстерності та розвитку творчої активності педагогів, впроваджуються нові сучасні форми роботи, зосереджується увагу на якісному рівні їх проведення. Методична роботу з керівними та педагогічними кадрами максимально диференціюється, надається їй актуальність та практичне спрямування.
       Зміни, які відбуваються в соціальній сфері життя, сприяють появі в сучасній освіті нових ідей та концепцій. Проявом такої зміни є переорієнтація освітньої системи на формування компетентного дошкільника.
ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ 
методичного об'єднання педагогічних працівників закладів дошкільної освіти Дальницької сільської ради 
на 2018-2019 навчальний рік
1.        Створення умов для безперервного навчання педагогів, розвитку їх творчої діяльності.
2.        Впровадження інноваційних технологій.
3.        Проведення методичних заходів, конкурсів, спрямованих на підвищення педагогічної майстерності педагогів.
4.        Реалізація Базового компоненту дошкільної освіти та його навчально-методичне забезпечення, «Дитина», «Українське дошкілля», «Впевнений старт».
5.        Вивчення, узагальнення, схвалення та поширення ефективного педагогічного досвіду.
6.        Забезпечення освітньої діяльності та методичної роботи на високому професійному рівні.
7.        Задоволення потреб вихованців в інтелектуальному, культурному та духовному розвитку.
8.        Надання допомоги педагогічним працівникам у розвитку та підвищенні професійної майстерності.
9.        Обговорення питань з методики викладання занять, заходів, принципових питань навчальних програм Міністерства освіти і науки України та індивідуальних навчальних програм, затвердження календарно-тематичних планів.
10.    Розгляд питань організації, керівництва та контролю за якістю освітньої роботи вихованців.
11.    Забезпечення своєчасного вивчення нормативних документів.
12.    Виконання нормативних вимог щодо виховання дітей дошкільного віку.
13.    Координація освітньої діяльності педагогічних працівників та організації їхньої взаємодії в педагогічному процесі.
14.    Вивчення та впровадження в практику сучасних освітніх технологій навчання та виховання; форми і методи роботи під час проведення занять.
15.    Організація системи моніторингових досліджень.

Участь методичного об'єднання педагогічних працівників закладів дошкільної освіти в управлінській діяльності відділу освіти, культури, молодіжної політики та спорту Дальницької сільської ради 2018-2019 навчального року

п/п
Зміст роботи
Термін проведення
Відмітка про виконання

1.


2.

  3.












4.



5.

 6.


7.



8.

9.

10.

 11.

 12.

 13.
14.




15.

16.


17.

























18.





19.


20.



 21.

22.

 23.

24.


25.
26.

27.


28.


29.

30.
 31.

32.


Підготовка питань на раду, колегію відділу освіти
Підготувати проект «Про внесення змін до  Програми розвитку освіти Дальницької сільської ради «Розвиток дошкільної освіти на 2019-2025роки»
Систематично відвідувати обласні семінари, наради, майстер-класи, засідання МО
 Підготовити накази:
- про підсумки літнього оздоровлення дітей дошкільного віку у ЗДО;
- про організацію методичної роботи з педагогічними кадрами закладів дошкільної освіти;
- про стан організації роботи з батьками вихованців у ЗДО;
- про результативність освітньої роботи з дітьми дошкільного віку у ЗДО;
- про організацію обліку дітей дошкільного віку;
- про організацію підготовки дітей пятирічного віку до школи
Зміст та організація науково-методичної роботи по відділу освіти
    Вивчення рівня загальної та професійної компетентності педагогічних працівників ЗДО: провести психолого-педагогічне діагностування вихователів з метою виявлення запитів та потреб у роботі педагогів.
Організувати роботу інструктивно-методичних семінарів для директорів ЗДО.
На основі поданих замовлень на адресну методичну допомогу розробити графік консультування педагогічних працівників.
Організувати роботу методичного об’єднання педагогічних працівників закладів дошкільної освіти:
перший підрозділ – методичне об'єднання директорів ЗДО;
другий підрозділ – методичне об'єднання вихователів ЗДО.
З метою обміну педагогічним досвідом  організувати роботу тижнів педагогічної майстерності (Згідно графіку).
Скласти план роботи творчої групи по   впровадженню в освітній процес з дітьми «методу проектів» (Згідно плану)
 Надавати методичну допомогу членам методичного об’єднання для покращення педагогічної діяльності.
Визначити потребу в проходженні курсової перепідготовки педагогічних працівників ЗДО.
Сприяти вчасному проходженню курсової перепідготовки педагогічних працівників ЗДО.
Брати участь в засіданні атестаційної комісії.
Вивчити рівень професійної компетентності педагогічних працівників ЗДО, які будуть атестуватися у 2018-2019 н.р.
Інформаційно-методичне забезпечення педагогічного процесу
Видавнича діяльність:
Вивчити стан програмного та нормативно-правового забезпечення ЗДО
Розробити методичні рекомендації:
-     перспективне планування ЗДО;
-     план самоосвіти вихователів ЗДО.
Організувати проведення нарад з директорами ЗДО:
(I - серпень)
1.      Аналіз освітньої роботи в ЗДО.
2.      Готовність ЗДО до навчального року та до роботи в осінньо-зимовий період.
3.      Інструктаж з техніки безпеки.
(II - жовтень)
1.      Організація адміністративно-господарської діяльності ЗДО (робота з кадрами, дотримання фінансової бюджетної дисципліни, харчування дітей, виконання санітарно-гігієнічних вимог)
2.Зміцнення матеріально-технічної бази ЗДО.
3. Статистична звітність ЗДО.
 (III - січень)
1.Організація освітнього процесу, методичної роботи з педагогами, впровадження інноваційних технологій.
2. Організація мовленнєвого розвитку, ігрової діяльності з дітьми дошкільного віку.
3. Організація наступності дошкільної та початкової освіти.
(IV - квітень)
1. Медичне забезпечення ЗДО.
2. Організація  оздоровчого періоду з дітьми у ЗДО.
2. Стан організації масових заходів у ЗДО. Організація роботи по впорядкуванню городів, квітників, надвірних споруд, облаштування ігрових майданчиків.
Вивчення, узагальнення та впровадження ППД:
Розпочати вивчення досвіду роботи таких педагогічних працівників:
-          вихователя ЗДО «Веселка» с.Барабой Карлійчук Катерини Вікторівни,
-          вихователя ЗДО «Джерельце» с.Доброолександрівка Готри Лариси Миколаївни
Забезпечити узагальнення  роботи творчої групи з питання впровадження в освітній процес з дітьми методу «проектів»;
Забезпечити поширення серед педагогів закладів дошкільної освіти вивчення кращого досвіду роботи педагогічних працівників.
Дослідно-експериментальна діяльність
Опрацювати нормативні документи з питань науково-дослідницької освітньої діяльності.
Забезпечити співпрацю, творчий зв'язок між вихователями і науковцями.
Розпочати роботу над впровадженням державних освітніх проектів.
Створити та поповнювати інформаційний банк даних про нові дослідження в освіті.
Організація роботи з педагогічними кадрами:
Виготовити постійно-діючий стенд «Розвиток довкілля».
Систематично поповнювати сайти закладів дошкільної освіти.
Підготувати і провести огляд-конкурси:
-          «Найбільш затишна ігрова кімната»;
-          «На кращий квітник ЗДО».
Організація заходів в ЗДО до фізкультурних свят, днів здоровя, Міжнародного Дня захисту дітей.
Управління процесом самовдосконалення
Працювати над проблемною темою: «Впровадження інноваційних технологій в практику роботи ЗДО».
Опрацювати нормативні документи з проблемної теми.
Створити творчу групу з впровадження інноваційних технологій.
Провести семінар-презентації з впровадження інноваційних технологій.
Навчально-матеріальна база
Організувати виставку кращих методичних посібників ЗДО Дальницької сільської ради.
Поновити картотеку періодичних видань.

Квітень 2019


Протягом року

01.09.2019

Жовтень 2019

01.10.2019

Травень  2019





Червень
2019


Протягом навчального року


Вересень 2018




Жовтень 2018


До 01.10.2018р.


Протягом року










Протягом року






Протягом року

До 01.09.2018р.


Протягом року









До 01.09.2020р.





Червень 2019


Протягом року


2019р.







Протягом року







Протягом року








Травень 2019


Планування
науково-методичної роботи творчої групи вихователів закладів дошкільної освіти Дальницької сільської ради
Методична тема:
«Впровадження інноваційних технологій  в практику роботи ЗДО»

«Метод проектів – нова форма організації освітньої роботи з дітьми старшого дошкільного віку у закладах дошкільної освіти Дальницької сільської ради»
Положення
про творчу групу вихователів ЗДО
Дальницької сільської ради
Методична тема:
«Впровадження інноваційних технологій в практику роботи ЗДО»
Метод проектів – нова форма організації освітньої роботи з дітьми старшого дошкільного віку у закладах дошкільної освіти
1.    Загальні положення
1.1.Творча група – це одна з групових форм діяльності педагогічних працівників у системі методичної роботи закладів дошкільної освіти.
1.2.  Метою творчої групи є підвищення професійної компетентності педагогічних працівників та залучення їх до науково-дослідницької роботи.
1.3.  Завдання творчої групи:
1.3.1.   поглиблення вивчення досягнень сучасної науки з однієї науково-педагогічної проблеми та впровадження її у практику;
1.3.2.    врахування рекомендацій педагогічної науки, їх апробація, внесення коректив та пошук оптимальних шляхів реалізації;
1.3.3. застосування результатів наукових досліджень, розробка рекомендацій щодо їх реалізації, створення, вивчення, узагальнення та впровадження перспективного педагогічного досвіду;
1.3.4.  сприяння вдосконаленню освітнього процесу, застосуванню сучасних прийомів і методів навчання;
1.3.5.   моделювання та апробація авторських моделей досвіду;
1.3.6.   підвищення рівня фахової майстерності;
1.3.7. сприяння самовираженню особистості педагогів у процесі професійної діяльності, курсової та міжкурсової підготовки, конференцій;
1.3.8.    моніторинг ефективності використання педагогічних технологій в освітньому процесі.
1.4. Творча група створюється на добровільних засадах з числа найбільш досвідчених і теоретично підготовлених педагогічних працівників, які виявили інтерес і бажання до розробки науково-методичної проблеми.
1.5.  Орієнтовний склад творчої груп  3-8 осіб.
1.6.  Творчі групи формуються на різних рівнях управління методичною роботою – від творчих груп закладів дошкільної освіти, методичних об’єднань педагогів до обласних, які створені при відповідних кафедрах, навчально-методичних кабінетах, відділах інституту післядипломної педагогічної освіти.
2.   Орієнтовні напрямки діяльності творчої групи
2.1.  Організаційний напрямок забезпечує створення творчої групи із залученням до її роботи педагогів-практиків, які впроваджують в освітній процес нові технології навчання та виховання, беруть участь в апробаціях авторських моделей, науково-практичних конференціях тощо.
2.2. Діагностичний напрямок передбачає експерту оцінку створення і технологій навчання, виховання, управління.
2.3. Інформаційний напрям сприяє підготовці за результатами роботи творчої групи узагальнюючих матеріалів та забезпечує ознайомлення з ними педагогічної громадськості.
2.4.      Креативний напрям забезпечує розвиток творчого потенціалу педагогів, їх самореалізацію у різних видах діяльності.
3.      Алгоритм діяльності творчої групи
3.1.  Глибоке вивчення науково-педагогічної літератури з проблеми, засвоєння існуючого досвіду, консультації з науково-педагогічними працівниками науки.
3.2.   Розробка моделей, схем, рекомендацій, порад з упровадження в практику досягнень науки.
3.3.   Створення та апробація перспективного (набутого та передового) педагогічного досвіду з проблеми. Підготовка рекомендацій.
3.4.     Поширення досвіду: виступ перед педагогічними працівниками, пропаганда в пресі, практична демонстрація, консультування, проведення педрад, засідань методичних об'єднань, семінарів-практикумів, науково- практичних семінарів тощо.
4.1.  Створюють бібліографічний матеріал, працюючи в архівах та бібліотеках з історичними та сучасними джерелами інформації.
4.2.  Знайомляться з логікою виникнення інновацій, їх поширенням та становленням у педагогічній практиці. Моделюють, розробляють схеми, рекомендації та поради щодо їх застосування.
4.3.  Відпрацьовують індивідуальні методики трансформації інновацій та сучасних технологій у практику освітнього процесу з урахуванням специфіки досвіду педагогів та умов закладів дошкільної освіти.
4.4.  Формують перспективний педагогічний досвід з досліджуваної проблеми.
4.5.  Апробують, коригують, уточнюють розроблені рекомендації.
4.6.  Виступають з лекціями, доповідями, повідомленнями, демонструють досвід широкому загалу педагогічних працівників під час виступів, у пресі, практикою відкритих занять тощо.
5.1. Роботу творчих груп організовують і спрямовують директори закладів дошкільної освіти та відділ освіти.
5.2. Специфіка діяльності творчої групи визначається планами роботи закладів дошкільної освіти, методичних об'єднань педагогічних працівників.
5.3. Ефективність діяльності творчих груп забезпечують методичні служби, що визначають конкретні завдання, координують плани з урахуванням місцевих умов, рівня підготовки кадрів, специфіки проведення занять з метою сприяння наступності, запобігання дублювання та паралелізму.
5.4. Результати діяльності творчих груп розглядаються на засіданнях методичних об'єднань, педагогічних рад,  ради  методичної  служби.
5.5. Керівництво творчою групою здійснює, визнаний педагогічною громадськістю педагог (вихователь, керівник закладу дошкільної освіти), методист (завідуючий методичним або навчально-методичним кабінетом). Планами творчих груп передбачаються заходи відповідно до вимог розділів 1-5 даного Положення.
5.6. Склад творчих груп та їх керівники затверджуються відповідним наказом закладу дошкільної освіти або  відділу освіти.
5.7.  Кількість засідань творчих груп протягом року може варіюватися від 2 до 5 занять.
5.8. У рамках засідань творчих груп використовуються такі форми організації: семінари, семінари-практикуми, тренінги, творчі звіти, круглі столи, майстер-класи тощо. Специфікою роботи творчих груп є перевага дискусійних та активних методів спілкування, презентацій та панорам творчих здобутків.
Основні напрями роботи творчої групи
1.    Навчальна робота:
1.1.     реалізація системного підходу до пізнання;
1.2.   створення психолого-педагогічних конструкцій навчального процесу (мета, типи  зв’язків, результат, прогнозування і конструювання освітнього процесу).
2.    Методична робота:
2.1.   консультації за розробленою тематикою;
2.2. розробка методичної документації (програми конспектів занять, навчальних посібників, рекомендацій тощо);
2.3.     розробка і практичне використання в освітньому процесі активних форм навчання, тренінгів, «мозкових штурмів», дискусій, дебатів тощо;
2.4. організація реферативно-дослідницької роботи (вивчення, аналіз психолого-педагогічної літератури).
3.  Науково-дослідна робота:
1.1. робота над експериментом;
1.2.       індивідуалізація й диференціація навчання;
1.3.       сучасні технології навчання;
1.4.       діагностика діяльності вихователя;
1.5.       збагачення психолого-педагогічними знаннями;
1.6.       краєзнавство.
4.    Пропаганда науково-практичних результатів:
4.1.       проведення семінарів вихователів, які творчо працюють;
4.2.       організація виставок методичних знахідок;
4.3.       створення інформаційних бюлетенів із науково-практичної діяльності.

I. Підготовчий (діагностико-організаційний):
1.    виявлення існуючих науково-методичних проблем, нерозв’язаних завдань, встановлення причин їх виникнення, можливих шляхів їх усунення, оцінка для цього наявних можливостей та ресурсів;
2.    аналіз якісного складу педагогічних кадрів;
3.    діагностування, визначення тих педагогів, яких цікавить дана проблема;
4.    визначення науково-методичної проблеми, над вирішенням якої буде працювати творча група, обґрунтування її актуальності;
5.    виявлення об’єктивного стану з обговореної проблеми; вивчення науково-педагогічної, методичної літератури із визначеної проблеми;
6.    освоєння наявного ППД з даної проблеми;
7.    консультації з науковцями;
8.    психологічна підготовка членів творчої групи;
9.    розподіл обов’язків між членами творчої групи;
10.  складання плану роботи, визначення мети, завдань діяльності творчої групи;
11.    розробка змісту діяльності творчих груп.
II.  Системно-організаційний:
1.    глибоке вивчення проблеми;
2.    розробка моделей, схем, рекомендацій, порад щодо застосування в практичній діяльності досягнень науки, ППД;
3.    колективне обговорення шляхів розв’язання проблеми, висунутих гіпотез.
III.   Моделюючий:
           1. апробація набутого досвіду, напрацьованих рекомендацій, проектів, програм тощо; корекція їх у процесі практичного застосування; 
          2. моделювання власного досвіду; 
          3. узагальнення кращого педагогічного досвіду.
IV.  Результативно-узагальнюючий:
          1.визначення результативності діяльності творчої групи;
2.        експертиза матеріалів для масового впровадження.
V. Пропагандисько-консультативний:
1.      поширення напрацювань творчої групи, створеного педагогічного досвіду в масову практику;
2.      допомога педагогічним працівникам, яких зацікавила дана проблема;
3.      підведення підсумків роботи та визначення перспектив на існування творчої групи.
Слід пам’ятати, що творча група створюється і припиняє свою діяльність за ініціативи її учасників та по мірі вирішення поставлених перед нею завдань. Членів творчої групи має об’єднувати зацікавленість однією педагогічною проблемою, їм мають бути властиві такі якості:
1.    креативність (здібність виробляти нові ідеї);
2.    психологічна сумісність, взаємна симпатія, комунікативність;
3.    дивергентність (здатність мати декілька підходів до вирішення однієї проблеми);
4.    постійна орієнтація на пошук і оволодіння новими знаннями та педагогічними засобами;
5.    потяг до професійного самоствердження;
6.    бажання переосмислити особистий досвід та зробити його самооцінку;
7.    пошук причин недоліків насамперед у собі, а потім зовні;
8.    здатність змінювати стратегію та тактику педагогічної діяльності залежно від конкретної ситуації;
9.    висока творча активність та ініціативність.
Зауважимо, що творчі групи створюються на добровільних умовах, працюють на основі колективно розподільного принципу.
Кожен учасник творчої групи зобов’язаний:
ВИЗНАЧАТИ:           -   аспекти науково-методичної проблеми;
ВИБИРАТИ:   -   інформацію для опрацювання;
-     спосіб опрацювання;
-     партнера для співпраці;
-    форми узагальнення;
ВИКОНУВАТИ:          індивідуальні творчі завдання;
                                       -   розробляти алгоритми, моделі, проекти;
                                       -  узагальнювати ППД та власний досвід, систематизувати матеріал;
ПРОПОНУВАТИ:       - відкриті заняття;
                                      - виступи;
                                      - презентації;
                                      - консультування;
                                      - керівництво ППД;
                                      - майстер-клас;
                                      - авторський семінар;
                                      - педагогічну майстерню;
                                      - творчу лабораторію.
З метою якісного розподілу обов’язків членів творчої групи, підвищення ефективності її роботи можна запропонувати її учасникам таку анкету:
1.  Назвіть методичну проблему, над якою Ви працюєте?
2.  Чому важлива для Вас ця проблема?
3.  Як Ви плануєте завершити роботу над проблемою?
4.  З яких питань до Вас можна звертатися за допомогою?
5.  Чий перспективний досвід Ви вивчаєте?
6.  На які результати очікуєте по закінченню роботи над проблемою?
7.  Яке громадське доручення бажаєте виконувати?
8.  Якої методичної допомоги потребуєте?
9.  Які методичні заходи, досліджуваної Вами проблеми, можете провести?:
- авторський семінар
- семінар-практикум
- відкрите заняття
- майстер-клас
11.   В яких формах роботи творчої групи бажаєте взяти участь?
12.  Які з проведених протягом року засідань творчої групи вважаєте найбільш цікавими та корисними?
13.  Назвіть методичні матеріали, підготовлені творчою групою, які користуються попитом серед педагогічних працівників.
14.  Яку допомогу Вам надали методисти?
15.  Назвіть найбільш суттєві недоліки в роботі творчої групи.
Основна мета роботи творчої групи:
ü  впровадження досягнень педагогічної науки з проблемами організації роботи з обдарованими дітьми;
ü  розвиток творчого потенціалу вихователя;
ü  оволодіння професійними знаннями, вміннями та навичками з даного напрямку діяльності;
ü  створення системи занять відповідно до проблемної теми із використанням сучасних технологій навчання;
ü  систематизація матеріалів.
Основні завдання творчої групи вихователів:
ü опрацювання наявної науково-педагогічної та методичної літератури з визначеної теми;
ü підвищення рівня професійної майстерності вихователів шляхом вивчення досягнень науки та перспективного педагогічного досвіду;
ü вироблення методичних рекомендацій щодо впровадження інноваційних технологій в практику роботи ЗДО;
ü проведення відкритих занять, режимних моментів, семінарів- практикумів, виховних заходів, тощо;
ü узагальнення досвіду роботи членів творчої групи.
Очікувані результати роботи:
Створення навчально-методичного посібника щодо впровадження «методу проектів» в практику роботи закладів дошкільної освіти
План роботи творчої групи вихователів
1.      Засідання (вересень)
№ п/п
Тематика обговорюваних питань
Відповідальний
1.
Ознайомлення з перспективним планом роботи творчої групи по вивченню, узагальненню та впровадженню в практичну роботу обраної теми.
Керівник МО, керівник творчої групи
2.
Розробка алгоритму діяльності членів творчої групи.
Члени творчої групи
3.
Сторінками фахових газет і журналів (огляд). Методична література із проблемної теми.
Члени творчої групи
            
Робота між засіданнями
1.       Професійна компетентність вихователя як основа роботи з дітьми.
2.     Ознайомитися з досвідом роботи переможцями конкурсу «Вихователь року-2017»
2.      Засідання (листопад)
№ п/п
Тематика обговорюваних питань
Відповідальний
1.
Використання інноваційних технологій у роботі вихователів ЗДО

             
Робота між засіданнями
1.      Продовжити вивчення науково-методичної літератури з обраної теми.
2.      Розробляти заняття.
3.      Засідання (лютий)
№ п/п
Тематика обговорюваних питань
Відповідальний
1.
Методичні підходи до побудови освітнього процесу обдарованих дітей
Члени творчої групи
2.
Алгоритм роботи вихователя з обдарованою дитиною у повсякденній  діяльності

3.
Аналіз участі обдарованих дітей у різних заходах

4.
Презентація напрацювань членів творчої групи
Члени творчої групи.
5.
Узагальнення матеріалів для методичного посібника
Керівник творчої групи
4.      Засідання (квітень)
№ п/п
Тематика обговорюваних питань
Відповідальний
1.
Особистісні якості та складові готовності вихователя до впровадження «методу проектів» в освітній процес з дошкільниками.

2.
Поради батькам щодо виховання обдарованої дитини в сім’ї
Члени творчої групи
3.
Обмін досвідом. Розробка  занять, масових заходів
Члени творчої групи
4.
Виставка методичних знахідок "Члени творчої групи вчаться і навчають".
Члени творчої групи.
5.
Презентація методичного посібника, укладеного за матеріалами членів творчої групи
Керівник творчої групи
6.
Підведення підсумків роботи творчої групи у 2018- 2019 навчальному році
Керівник творчої групи
Надпись: 2.
3.
4.
5.
6.
7.
3.  9.
провести:
Графік проведення
тижнів педагогічної майстерності у закладах дошкільної освіти Дальницької сільської ради
 у 2018-2019 навчальному році
№ п/п
Назва закладу дошкільної освіти, на базі якого проходить тиждень педагогічної майстерності
Термін проведення
1.       
ЗДО «Веселка» с.Барабой
Березень 2019 року
2.       
ЗДО «Перлинка» с.Дальник
Березень 2019 року
3.       
ЗДО «Казка» с.Санжійка
Квітень 2019 року
4.       
ЗДО «Джерельце» с.Доброолександрівка
Квітень 2019 року
5.       
ЗДО «Вербичка» с.Роксолани
Травень 2019 року

Склад творчої групи  педагогічних працівників закладів дошкільної освіти  по ефективному впровадженню
інноваційних технологій в практику роботи ЗДО
Впровадження в практику організації освітнього процесу  «методу проектів»
Керівник: вихователь ЗДО «Веселка» с.Барабой
Малашевська Людмила Олексіївн

1.
Кравчук Надія Дмитрівна
ЗДО «Веселка» с.Барабой
вихователь
2.
Мельник Альона Ігорівна
  ЗДО «Веселка» с.Барабой
вихователь
3.
Філоненко Тетяна Анатоліївна
  ЗДО «Перлинка» с.Дальник
вихователь
4.
Тимохіна Валентина Миколаївна
ЗДО «Вербичка» с.Роксолани
вихователь
5.
Маєва Світлана Михайлівна
ЗДО «Вербичка» с.Роксолани
вихователь
6.
Сватаненко Ірина Василівна
ЗДО «Джерельце» с.Доброолександрівка
вихователь
7.
Кучерова Тетяна Борисівна
ЗДО «Джерельце» с.Доброолександрівка
вихователь
8.
Приходько Ольга Володимирівна
ЗДО «Казка» с.Санжійка
вихователь

Зміст роботи творчої групи. Питання для обговорення
1.  Сутність «методу проектів», нормативно-правове забезпечення.
2.  Інтегрований  підхід  до впровадження в практику освітньої діяльності  логіко-математичної роботи «методу проектів».
3.  Практичний показ заняття в молодших групах занять з елементами «методу проектів».
4.  Обговорення та огляд новинок методичної літератури.
5.  Експерементально-дослідницька діяльність дітей, як технологія пізнавального розвитку.
6. Методи та прийоми пізнавальної діяльності дітей під час занять з логіко-математичного розвитку.
7.  Практичний показ заняття в середніх групах.
8.  Ознайомлення з технологією Ірини Стеценко «Логіки світу».
9.  Конструювання силуетів із геометричних фігур.
10.Особливості розвитку уяви дітей старшого дошкільного віку під час занять логіко-математичного розвитку.
11. Практичний показ заняття з логіко-математичного розвитку в старших групах.
12. Система сенсорного розвитку дітей. Виставка сенсорних ігор для малюків.
 
ПЛАН  РОБОТИ  МЕТОДИЧНОГО  ОБ'ЄДНАННЯ
ДИРЕКТОРІВ ЗАКЛАДІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ
ДАЛЬНИЦЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
НА 2018-2019 НАВЧАЛЬНИЙ РІК
Керівник методичного об'єднання директорів ЗДО – Книшова Інна Юріївна, директор ЗДО «Джерельце»  с.Доброолександрівка
Методичне об’єднання  працює над науково-методичною проблемою:

«Підвищення професійної компетентності педагогів,
творче спрямування діяльності педагогічних працівників
на всебічний розвиток дитини, формування її життєдіяльності»

Основні напрямки діяльності методичного об'єднання
1.      Створення умов для безперервного навчання педагогів, розвитку їх творчої діяльності.
2.      Впровадження інноваційних технологій.
3.      Посилення психологізації освітнього процесу.
4.      Впровадження педагогічного моніторингу.
5.      Проведення методичних заходів, конкурсів, спрямованих на підвищення педагогічної майстерності педагогів.
6.      Реалізація Базового компоненту дошкільної освіти  та його навчально-  методичне забезпечення.
7.      Проведення Днів методичної допомоги.
8.      Вивчення, узагальнення, схвалення та поширення ефективного педагогічного досвіду.
9.      Забезпечення сприятливих умов для здійснення освітнього процесу, розширення розвивального середовища, створення психолого-педагогічних  передумов для формування життєздатної, гнучкої, свідомої, творчої дитини.
10.  Забезпечення єдності і співпраці батьків, вихователів і дітей як гаранта успішного здійснення соціалізації дітей дошкільного віку.
11.  Підвищення  професійної компетентності  педагогічних кадрів щодо     організації фізкультурно-оздоровчої роботи в закладі.
12.  Надання методичної допомоги педагогічним працівникам  та здійснення  контролю за виконанням річного плану закладів дошкільної освіти.
13.  Забезпечення, вивчення, удосконалення якості освітнього процесу та поширення його в практику роботи.
14.  Створення організаційних умов для вдосконалення фахової кваліфікації педагогічних працівників.
15.  Проведення системної роботи, спрямованої на розвиток творчих можливостей директорів ЗДО.
16.  Вивчення та впровадження інноваційних освітніх технологій.
17.  Залучення директорів ЗДО до активної методичної роботи в рамках МО, що є професійним обов'язком кожного педагогічного працівника.
18.  Формування й розвиток методичних вмінь.

Контроль і керівництво процесом освітньої роботи у закладах дошкільної освіти
Н А Р А Д И
І  (серпень)
Тема: Модернізація змісту роботи методичного об'єднання директорів закладів дошкільної освіти Дальницької сільської ради щодо впровадження інноваційних освітніх технологій у закладах
Мета: визначення пріоритетних напрямків роботи методичного об’єднання директорів закладів дошкільної освіти на 2018-2019 навчальний рік.
Питання для обговорення:
1.      Аналіз освітньої діяльності в закладах дошкільної освіти 2017-2018 навчального року.
2.      Готовність закладів дошкільної освіти до 2018-2019 навчального року.
3.      Інструктаж з техніки безпеки та пожежної безпеки.
4.      Надання методичної допомоги педагогічним працівникам щодо планування роботи та складання календарно-тематичного плану.
5.      Основні напрямки роботи з педагогічними кадрами щодо реалізації Концепції національно-патріотичного виховання дітей та молоді – трибуна педагога.
6.      Вектор наступності Державних стандартів дошкільної та початкової освіти.
7.      Екскурсія - огляд етнографічних осередків у вікових групах.
8.      Визначення пріоритетних напрямків роботи МО директорів закладів дошкільної освіти на 2018-2019 навчальний рік.
9.      Методичні рекомендації щодо  алгоритму презентації звіту керівника МО за навчальний рік.
                                                         ІІ (листопад)
Тема: Батьки та педагоги закладів дошкільної освіти – однодумці і помічники. Традиційні та нові форми взаємодії з батьками
Мета: Пошук нових нетрадиційних форм організації плідної співпраці з родинами.
Питання для обговорення:
1.      Організація адміністративно-господарської діяльності закладу дошкільної освіти:
ü  робота з педагогічними кадрами,
ü  дотримання фінансової бюджетної дисципліни,
ü  харчування дітей,
ü  виконання санітарно-гігієнічних вимог.                                                                           
2.      Дітям з особливими освітніми потребами – рівний доступ до якісної освіти.
3.      Виявлення кращого досвіду роботи з даного питання.
4.      Виявлення недоліків у роботі з батьками та пошук шляхів їх подолання.
5.      Інноваційні технології фізичного розвитку дошкільника – міні-лекція.
6.      Презентація системи роботи «Здоров`ятворчі та здоров`язбережувальні технології  в життєдіяльності дошкільників».
7.      Перегляд семінару-практикуму «Здоров`язбережувальні технології як засіб цілісного збалансованого  розвитку особистості дошкільника».
8.      Виставка методичної літератури з даної теми.
ІІІ (січень)
Тема: Інтерактивні методи навчання педагогів
Мета: Удосконалення професійної компетентності педагогів.
Питання для обговорення:
1.      Розробити принципи призначення і змістовної особливості форм роботи з підвищення професійної компетентності педагогів.
2.      Організація освітнього процесу, методичної роботи з педагогічними працівниками, впровадження інноваційних технологій.
3.      Реалізація права дитини на свободу та вільний розвиток.
4.      Ознайомлення з новими нормативно-правовими документами, розгляд концептуальних засад реформування середньої школи «Нова українська школа»                                                                       
                                                           ІV  (березень)
Тема:  Робота з організації оздоровчого періоду
Мета: Підвищення  професійної компетентності  педагогічних кадрів щодо  організації фізкультурно-оздоровчої роботи в закладі дошкільної освіти
Питання для обговорення:
1.      Визначення шляхів формування пріоритету здоров’я дитини .
2.      Розроблення системи здоров'язберігаючої діяльності ЗДО.
3.      Створення безпечних умов функціонування ЗДО.
4.      Робота з організації оздоровчого періоду.
5.      Представлення та перегляд природознавчого середовища в ЗДО.
6.      Бесіда за «круглим столом»:
ü    «Традиційні та модернізовані форми методичної роботи з педагогічними кадрами щодо екологічного виховання сучасного дошкільників»; 
ü    «Формування природничо-екологічної компетентності сучасного дошкільника»
7.      Пам`ятка керівникові щодо організації якісного контролю по вирішенню завдань екологічного виховання дошкільників.
8.      Презентація теки «Природа в небезпеці».
9.      Програмне забезпечення освітнього процесу з питань екологічного виховання в закладах дошкільної освіти.
Робота між засіданнями:
 Опрацювати:
1.Інструктивно-методичний лист МОН молодьспорту України «Про роботу закладів дошкільної освіти у 2018-2019 навчальному році».
2.        Базовий компонент дошкільної освіти
 Комплексні освітні програми:
1.        «Оберіг», програма розвитку дітей від пренатального періоду до трьох років (наук. кер. Богуш А. М.).
2.        «Впевнений старт», програма розвитку дітей старшого дошкільного віку  (авт. кол.: Андрієтті О. О., Голубович О. П. та ін.).
3.        «Дитина», програма виховання і навчання дітей від 2 до 7 років  (наук. кер. Проскура О. В., Кочина Л. П., Кузьменко В. У., Кудикіна Н. В.)
4.        «Дитина в дошкільні роки», освітня програма (наук. кер. Крутій К. Л.);
5.        «Українське дошкілля», програма розвитку дитини дошкільного віку (авт. Білан О. І., Возна Л. М., Максименко О.  та ін.).
6.        «Соняшник», комплексна програма розвитку, навчання і виховання дітей дошкільного віку (авт. Калуська Л. В.).
7.        «Соняшник», комплексна програма розвитку, навчання і виховання дітей раннього віку (авт. Калуська Л. В.).
8.        «Я у Світі» (нова редакція), програма розвитку дитини дошкільного віку (наук. кер. Кононко О. Л.).
9.        «Стежина», програма для дошкільних навчальних закладів, що працюють за вальдорфською педагогікою (авт. Гончаренко А. М., Дятленко Н. М.).
10.    Програма розвитку дітей дошкільного віку зі зниженим слухом «Стежки у світ» (авт.  кол.: Жук В. В., Литовченко С. В., Максименко Н. Л. та ін. )
11.    Програмно-методичний комплекс розвитку незрячих дітей від народження до 6 років  (авт.: Вавіна Л. С., Бутенко В. А., Гудим І. М.).
12.    Програмно-методичний комплекс «Корекційна робота з розвитку мовлення дітей з фонетико-фонематичним недорозвитком мовлення п’ятого року життя» (авт. Рібцун Ю. В.).
13.    Програмно-методичний комплекс «Корекційне навчання з розвитку мовлення дітей старшого дошкільного віку із фонетико-фонематичним недорозвитком мовлення»  ( авт.: Бартєнєва Л. І. ).
14.    Програмно-методичний комплекс «Корекційне навчання з розвитку мовлення дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвитком мовлення» (авт.: Трофименко Л. І.).
15.    Програмно-методичний комплекс навчання дітей дошкільного віку з розумовою відсталістю «Світ навколо мене» (авт. кол.: Блеч Г. О., Бобренко І. та ін. ) 
16.    А також такі парціальні освітні програми:
17.    «Про себе треба знати, про себе треба дбати», програма з основ здоров’я та безпеки життєдіяльності дітей віком від 3 до 6 років  (авт. Лохвицька Л. В.).
18.    «Казкова фізкультура», програма з фізичного виховання дітей раннього та дошкільного віку (авт. Єфименко М. М.).
19.    «Грайлик», програма з організації театралізованої діяльності в дошкільному навчальному закладі (авт.: Березіна О. М., Гніровська О. З.,   Линник Т. А.).
20.    «Радість творчості», програма художньо-естетичного розвитку дітей раннього та дошкільного віку (авт.: Борщ Р. М., Самойлик Д. В.).
21.    «Граючись вчимося. Англійська мова», програма для дітей старшого дошкільного віку, методичні рекомендації (авт.: Гунько С., Гусак Л.,      Лещенко З.).
22.    «Веселкова музикотерапія: оздоровчо-освітня робота з дітьми старшого дошкільного віку» (авт.: Малашевська І. А., Демидова С. К.).
 
ПЛАН МЕТОДИЧНОГО ОБ'ЄДНАННЯ
ВИХОВАТЕЛІВ ЗАКЛАДІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ  ДАЛЬНИЦЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
НА 2018-2019 НАВЧАЛЬНИЙ РІК
    Керівник методичного об'єднання вихователів ЗДО – Маєва Світлана Михайлівна, вихователь ЗДО «Вербичка» с.Роксолани
    Проблемне питання  методичного об'єднання:
«Формування підготовленої до життя особистості, яка чітко орієнтується в сучасних реаліях з активною громадянською позицією» 
Мета та завдання  методичного об’єднання вихователів ЗДО:
Головною метою роботи методичного об’єднання є:
1.     становлення та розвиток життєвих компетентностей вихованців, свідомого ставлення до свого здоров’я та здоров’я інших;
2.     створення необхідних умов для розвитку творчих здібностей та формування особистості дитини;
3.     стимулювання  пізнавальної, практичної та комунікативної діяльності вихованців, необхідної для формування, застосування та здобуття досвіду для їх успішної подальшої адаптації у соціумі.
Завдання методичного об`єднання:
1.     залучення вихователів до інноваційної, пошукової діяльності;
2.     впровадження нетрадиційних методик, сучасних інтерактивних методів;
3.     удосконалення педагогічної майстерності: постійний обмін досвідом, розвиток творчої ініціативи педагогів, виявлення і поширення найбільш ефективних форм та методів в практику роботи та впровадження кращого педагогічного досвіду;
4.     систематичне ознайомлення з новинками методичної літератури.
Методичне об'єднання – важлива складова післядипломної педагогічної освіти, що має цілісну систему дій та заходів, спрямованих на підвищення кваліфікації та професійної майстерності кожного педагогічного працівника, розвиток творчого потенціалу педагогічних колективів закладів дошкільної освіти, досягнення позитивних результатів освітнього процесу.
Виконання положень Закону України «Про дошкільну освіту», програми розвитку дитини дошкільного віку «Я у Світі», програми розвитку дітей старшого дошкільного віку «Впевнений старт»  та Базового компоненту дошкільної освіти (нова редакція) вимагає від педагогів високого рівня соціально-педагогічної компетентності. 
            Соціально-педагогічна компетентність педагогів-дошкільників розглядається як інтегративне особистісне утворення, що забезпечує ефективну реалізацію всіх педагогічних функцій, як єдність теоретичної та практичної готовності до здійснення педагогічної діяльності, спрямованої на успішну інтеграцію дітей у сучасний соціум; як здатність розуміти базові потреби дитини (у любові та захищеності, стабільності та передбачуваності середовища, спілкуванні та емоційних переживаннях, розуміння світу та себе у ньому) й створювати умови для їх розумового задоволення, здатність свідомо планувати освіту та виховання, виходячи з особливостей дитини і соціальної ситуації за умови   ціннісних орієнтацій соціального розвитку.
            У закладах дошкільної освіти Дальницької сільської ради підвищення фахової майстерності спеціалістів здійснюється через систему неперервної освіти, тобто через методичну діяльність, яка здійснюється планомірно.
            Планування допомагає цілеспрямовано розв’язувати  завдання, що стоять перед педагогічними колективами, досягати накреслених цілей. Тож, розробляючи  план роботи методичного об'єднання, слід керуватися принципами, які відображають основоположні ідеї та визначають характер діяльності закладів дошкільної освіти, а саме:
-          принципом науковості (визначення конкретності, реальності плану; урахування соціально-економічних законів суспільства та рівня розвитку науки);
-          принципом оптимальності (урахування реальних можливостей);
-          принципом цілеспрямованості (орієнтування плану на реалізацію цілей і завдань у життя);
-          принципом перспективності (постановка цілей і завдань на кілька років уперед).
           У роботі з педагогами враховуються такі аспекти, як:
-          самостійність навчання;
-          спільна діяльність з колегами;
-          опора на педагогічний досвід колег;
-          індивідуалізація навчання та виховання;
-          системність виховання;
-          розвиток освітніх потреб;
-          усвідомленість навчання.
            Для досягнення поставленої мети вихователі спираються на загальнолюдські цінності, такі, як: Людина, Сім’я, Батьківщина.
            Освітній процес спрямований на те, щоб допомогти дитині здобути потрібні знання та вміння, навчити застосовувати їх у майбутньому житті.
            Вихователі намагаються систематизувати пізнання світу дитини, вчать думати, стимулюють інтерес до оточуючого, відкриваючи дітям якомога більший потік  інформації з життя, підтримують допитливість, розвивають спостережливість, творчі здібності, нахили.
ТЕМАТИКА ЗАСІДАНЬ МЕТОДИЧНОГО ОБ’ЄДНАННЯ  ВИХОВАТЕЛІВ                НА 2018 - 2019 НАВЧАЛЬНИЙ  РІК
СЕРПЕНЬ
№ з/п
Питання
Відповідальний      
I.                   Інформаційна частина
1
Ознайомлення з наказами Міністерства освіти і науки України щодо реалізації освітнього процесу у закладах дошкільної освіти
Керівник МО
II.                Теоретична частина
2
Звіт про роботу методичного об’єднання вихователів за 2017/2018 н. р.
Організація та проведення методичних об’єднань у 2018/2019 навчальному році.
Керівник  МО

3
Ознайомлення та затвердження плану роботи МО на 2018/2019 навчальний рік
Керівник  МО
4
Вимоги до календарного та щоденного планування вихователів:
ü  перелік документації, необхідної для роботи вихователів;
ü  обговорення матеріалу для самоосвіти вихователів;
ü  - визначення проблемних тем вихователів, над якими вони будуть працювати  у  2018-2019 н.р.
Корегування проблемної теми кожного вихователя відповідно до загально методичної.
                               Керівник МО
Члени МО
5
     Головні складові компетентності педагогічних  працівників. Педагогічна етика. Кодекс честі педагога.
     Доповідь члена МО
6
      Про організацію роботи педагогів-наставників з молодими  спеціалістами
Керівник МО
7
     Методичний анонс –
ü  огляд новинок методичної та науково-популярної літератури,
ü  презентація передплатних періодичних видань, інтернет-сайтів, пошукових систем, електронних бібліотек, які сприятимуть освітній діяльності вихователів ЗДО
Члени МО
8
Взаємовідвідування занять та виховних заходів колег з метою обміну досвідом, для  удосконалення педагогічної майстерності
(протягом року)
Вихователі методичного об’єднання
9
Наступність дошкільної та початкової освіти. Спільні завдання дошкільної та шкільної програм.
Керівник МО
10
Огляд інформаційного матеріалу в батьківських куточках, їх зміст, естетичне оформлення.
Виступ члена МО
11
III.             Практична частина
«Майстерня професійного самовдосконалення»


ЖОВТЕНЬ
№ з/п
Питання
Відповідальний
1
Тема: Такий важливий ранній вік!
1.        Створення розвивального простору в групі дітей раннього віку.
2.        Організація та проведення розвивальної роботи з дітьми раннього віку.
3.        Обмін думками та досвідом роботи з даної теми.
Виступ члена МО
2
Тема: Інтерактивні технології з розвитку мовлення дітей дошкільного віку
1.         Сюжетно-рольова гра як школа життєвого досвіду.
2.         Керівництво сюжетно-рольовими іграми (перегляд заняття).
3.         Кращий куточок сюжетно-рольової гри.
1.        Обмін досвідом роботи з даної теми.
2.        Основні аспекти роботи з батьками вихованців ЗДО.
3.        Робота консультативного центру для батьків або осіб, які їх заміняють і дітей, які виховуються  в умовах сімї.
4.        Обговорення новин методичної літератури.
Обговорення між членами МО
3
Тема: Гендерна стратегія та гендерний підхід у розвитку дошкільного виховання.
Мета: Забезпечення індивідуального підходу до навчання маленької людини щодо знань статево-рольових  стандартів поведінки.
Завдання:
1.Розробити психологічні та педагогічні аспекти гендерної культури з метою розвивальної роботи вихователів  та дітей.
2.Спланувати роботу батьків з даного питання.
Обговорення між членами МО
4
Формування національно-патріотичної вихованості дітей: українські традиції та сучасні підходи. З досвіду роботи.
Доповідь члена МО
5
Інформаційно-комунікаційні технології. Небезпечні квести для дітей. Профілактика залучення.
Соціальний педагог
6
Проблема виникнення та попередження булінгу в дитячому середовищі 
Доповідь члена МО
7
Прищеплення вихованцям  культури поведінки та спілкування, виховання способам розв’язання конфліктів у колективі та суспільстві.
Доповідь члена МО
8
Казки Сухомлинського, як засіб всебічного та гармонійного розвитку дітей дошкільного віку. Інтегрований підхід
Доповідь члена МО
9
Взаємовідвідування,обговорення відвіданих занять та виховних заходів, організації режимних моментів   з метою  обміну досвідом роботи протягом року.  
Керівник МО,
члени МО
10
            Практична частина
«МАЙСТЕРНЯ ПРОФЕСІЙНОГО САМОВДОСКОНАЛЕННЯ»
(за додатковим планом)


ЛЮТИЙ
№ з/п
Питання
Відповідальний
1
Тема: «Пізнавальний розвиток»
1.                 Забезпечення та впровадження цілісного підходу до виховання та   розвитку дітей раннього віку.
2.                     Нетрадиційні підходи в організації пізнавальної діяльності дітей.
3.                 Обговорення новинок методичної літератури.
Виступ члена МО
2
Тема: Фізкультура на повітрі: здоровязбережувальний підхід.
1.   Фізкультура на користь у різну погоду.
2.   Обмін досвідом роботи.
3.   Формування мотивів щодо здорового способу життя  в навколишньому середовищі
Виступ члена МО
3
Гендерний концепт виховання особистості як соціально-педагогічна проблема.
Виступ члена МО
4
Тема: Українське народознавство дітям
Завдання:
1.Формування творчої особистості в контексті рідної культури, мови, обрядовості та звичаєвості Київщини.
2.Розробити орієнтовну тематику українознавчої роботи відповідно віку дітей.  
Виступ члена МО
5
Вплив інформаційно-комунікаційних технологій на психофізіологічний розвиток молодого покоління.                                                            
Виступ члена МО
6
Взаємовідвідування, обговорення відвіданих занять та виховних заходів, організації режимних моментів   з метою  обміну досвідом роботи протягом року.  
Керівник МО,
члени МО
7
Практична частина
«МАЙСТЕРНЯ ПРОФЕСІЙНОГО САМОВДОСКОНАЛЕННЯ»
(за додатковим планом)


КВІТЕНЬ
№ з/п
Питання
Відповідальний
1
Тема: Музейна педагогіка в ЗДО: реальність та перспективи
1.      Музейне середовище як чинник формування гармонійної, всебічно розвиненої особистості.
2.      Використання експонатів музею народознавства на заняттях в закладах дошкільної освіти.
3.      Обговорення новинок  методичної літератури.
Виступ члена МО
2
Система методичної роботи вихователя в контексті формування ціннісних орієнтацій особистості
Керівник МО
3
Формування світогляду вихованців, їхніх морально-етичних та художньо-естетичних смаків
Виступ члена МО
4
Тема: Інтеграція пошуково-дослідницької діяльності з різними видами діяльності дошкільників старшого віку.
1.   Значення науково-дослідницької діяльності для пізнавальної діяльності старшого віку.
2.   Обмін досвідом роботи.
3.   Ознайомлення з новинками методичної літератури.
Керівник МО
5
1.   Інтегрований підхід до логіко-матема­тичного розвитку дошкільників.
2.   Дидактична гра у формуванні математичних уявлень
Виступ члена МО
6
1.   Навчання математики: вимоги до оновлення методів і форм.
2.   Використання казок під час логіко-математичного розвитку малят.
Виступ члена МО
7
1.      Система сенсорного розвитку дітей.
2.      Організація сенсорних маршрутів у приміщенні дошкільного закладу (Ознайомлення із зарубіжним досвідом роботи).
3.      Виставка сенсорних ігор для малюків.
Керівник МО,
члени МО
8
1.   Розвиток         логіко-математичної компетентності дітей старшого віку.
2.   Оформлення  інформаційного матеріалу для батьків.
Виступ члена МО
9
1. Розвиток математичного,  логічного мислення, пам’яті, уваги та уявлення у дітей молодшого дошкільного віку
Керівник МО

Цікаві математичні заняття в організації роботи вихователя


Математичний «калейдоскоп»  - заняття у молодшій групі


Використання групової діяльності – найкраща технологія для заняття у дитячому садку


Виставка методичних та дидактичних посібників

10
Формування екологічних знань у дітей дошкільного віку.
Виступ члена МО
11
Гра – як засіб екологічної освіти дітей дошкільного віку
Виступ члена МО
12
Методичні рекомендації щодо формування екологічної відповідальності
дітей дошкільного віку.
Керівник МО
13
Тема:  «Безпека і благополуччя дитини,  формування  у вихованців правової культури, поваги до законів і норм співжиття у суспільстві»
Обговорення між членами МО

Засідання «круглого столу» на тему «Безпека і благополуччя дитини мають бути пріоритетним для педагога»


Диспут «А чи готовий ти сьогодні  робити  зміни навколо себе?»


Про адаптацію молодших школярів до навчання.
Засідання «круглого столу» на тему «Стережіться, бо що посієш те й пожнеш»           


Про формування здорового способу життя вихованців як актуальне завдання професійної діяльності педагога


Особиста гідність. Безпека життя. Громадянська позиція. Впровадження проекту з безпеки та благополуччя дитини «Усі ми різні – усі ми рівні»


Про визначення рівня вихованості вихованців


Про роль ради профілактики правопорушень у вирішенні проблеми важковиховуваних учнів

14
Практична частина
«МАЙСТЕРНЯ ПРОФЕСІЙНОГО САМОВДОСКОНАЛЕННЯ»
(за додатковим планом)

                                                                                               
ТРАВЕНЬ

№ з/п
Питання
Відповідальний
1
Пізнавальний розвиток. Громадянське виховання
Обговорення між членами МО

Інтегроване заняття соціального спрямування для старших дошкільників «Вчимося жити в мирі та злагоді». (мета: донести до дитини важливість слова «Мир»)


Виховання громадянських якостей у дітей старшого дошкільного віку на традиціях рідного краю


Виставка методичних та дидактичних посібників

2
Національно-патріотичне виховання школярів  - шлях до життєвої компетентності
Керівник МО

Про концепцію національно-патріотичного виховання дітей дошкільного віку


Про інноваційні технології виховання патріотизму дітей та учнівської молоді


Про національно-патріотичне виховання особистості як стратегічне завдання навчального закладу: здобутки, пошуки та перспективи

3
Про впровадження проекту національно-патріотичного спрямування
«З Україною в серці»
Керівник МО
4
Про спільну роботу сім’ї та закладу дошкільної освіти у вихованні патріотизму у дітей.
Відповідальність дорослих за вчинки неповнолітніх
Керівник МО
5
Патріотичне виховання засобами інтегрованої освітньої діяльності
Виступ члена МО
6
Формування патріотичних почуттів дошкільнят засобами різних видів мистецтв
Виступ члена МО
7
Народознавство, як складова частина педагогічного процесу в дитячому садку
Виступ члена МО
8
Українське народознавство в роботі   з дошкільниками
Виступ члена МО
9
Про ознайомлення з новими нормативно-правовими документами, розгляд концептуальних засад реформування середньої школи «Нова українська школа»
Керівник МО
10
Методи та форми роботи вихователя, спрямовані на формування у вихованців компетентного ставлення до власного здоров’я. З досвіду роботи.
Виступ члена МО
11
Методичний супровід організації  літнього оздоровчого періоду 2019 року.
-       Рекомендації щодо загартування дітей дошкільного віку у літній період.
-       Фізкультурно-оздоровча робота в ЗДО.
Керівник МО
12
Підсумок роботи методичного об’єднання за 2018-2019 навчальний рік
Керівник МО

13
Взаємовідвідування, обговорення відвіданих занять та виховних заходів, організації режимних моментів   з метою  обміну досвідом роботи протягом року  (Аналіз та самоаналіз)
Керівник МО,
члени МО
14
Практична частина
«МАЙСТЕРНЯ ПРОФЕСІЙНОГО САМОВДОСКОНАЛЕННЯ»
(за додатковим планом)

 

План роботи творчої лабораторії вихователів ЗДО
з проблеми
«Розвиток пізнавальної активності в пошуково-дослідницькій діяльності»
на 2018-2019 навчальний рік

Зміст роботи
Форма роботи
Місце й термін проведення
І засідання
Пошуково-дослідницька діяльність
та структурні відмінності від інших видів діяльності
1.
Значення пошуково-дослідницької діяльності для пізнавального розвитку дітей

Доповідь




2.
Заняття із старшими дошкільниками «Повітря та його властивості»
Перегляд
та аналіз заняття

3.
Як пробудити дослідника в дитині
Методична скарбничка
(ідеї та пропозиції)
4.
Огляд куточків природи

ІІ засідання
Розвиток пізнавального мислення
через організацію пошуково-дослідницької діяльності
1.
Формування екологічної свідомості дітей під час пошуково-дослідницької діяльності з використанням інтерактивних методів та елементів дизайну
З перспективного педагогічного досвіду




2.
Прогулянка-заняття «Юні дослідники»
Перегляд
та аналіз заняття
3.
Екологічне виховання дошкільників
Тренінг

4.
Екологічні ігри
Виставка-огляд
Папка-пересувка


Керівник творчої лабораторії вихователів ЗДО:     

                                  
План роботи
Школи педагогічної майстерності з фізичного виховання
за проблемою
«Зміцнення здоров’я дітей засобами фізичного виховання»  
на 2018-2019 навчальний рік
Мета: розкрити роль педагогів у реалізації завдань основних ліній розвитку дітей дошкільного віку щодо охорони, збереження та зміцнення їхнього здоров’я; допомогти зрозуміти, що вони мають бути взірцем досконалості, духовності та фізичної гармонії, чітко усвідомлювати свою приналежність до виховання здорової нації, допомогти вибрати для цього шляхи і методи, які є найбільш прийнятні для кожної конкретної дитини.

Зміст роботи
Форма роботи
Місце й термін проведення
І засідання
Сучасні підходи до організації фізкультурно-оздоровчої роботи в ЗДО
1.
Сучасні підходи до організації фізкультурно-оздоровчої роботи в ЗДО

Міні-лекція




2.
Види оздоровчої роботи з дітьми із використанням музики

Інформація

3.
Сюжетне заняття в молодшій групі
Перегляд
та аналіз заняття
4.
Студія «Порадник»
Методичні рекомендації
ІІ засідання
Здорова нація – запорука благополуччя держави
1.
«Здорова нація – запорука благополуччя держави». Основні показники здоров’я

Виступ
медичної сестри




2.
Традиції фізичного виховання в Україні
Обмін
досвідом
3.
Заняття з використанням національних традицій
Перегляд 
та аналіз заняття
4.
«Абетка здоров’я»
Методичні рекомендації


Керівник Школи педагогічної майстерності з фізичного виховання: 
ПІБ____________


Розробила методист відділу освіти, культури,
молодіжної політики та спорту Дальницької с/р                            Ю.М. Вирлан






Немає коментарів:

Дописати коментар