13.05.19

№ 87 Про підсумки атестації педагогічних працівників закладів освіти Дальницької сільської ради у 2018-2019 навчальному році


НАКАЗ № 87

     Від 10.05.2019 р.                                             

 Відповідно до Закону України «Про освіту», Закону України «Про дошкільну освіту», на виконання наказів Міністерства освіти і науки України від 20 грудня 2011 №1473, ( із змінами затвердженими наказом Міністерства освіти і науки України від 08 серпня 2013 № 1135) «Про затвердження Типового положення про атестацію педагогічних працівників», наказу відділу освіти, культури, молодіжної політики  та спорту Дальницької сільської ради від 17.09.2018 №7 «Про створення атестаційної комісії та атестацію педагогічних працівників закладів освіти Дальницької ОТГ у 2018-2019 н. р.» у навчальних закладах Дальницької сільської ради була проведена атестація педагогічних кадрів (довідка додається). З метою якісної організації і проведення атестаційного процесу у наступному 2019-2020 навчальному році,

НАКАЗУЮ:

1. Аналітичну довідку  про підсумки атестаційного періоду у 2018-2019 н.р.  взяти до відома ( додаток 1).
2. Визнати організаційно-управлінську діяльність адміністрацій закладів освіти з атестації педагогічних працівників у 2018-2019 н. р. задовільною, такою, що відповідає державним вимогам та стимулює підвищення професійного росту педагогічних працівників.
3.Керівникам закладів освіти у 2019-2020 навчальному році:
3.1. Спрямувати управлінську діяльність на особистісне зростання педагогічних кадрів через розвиток компетентності, рівня професійної майстерності, творчої ініціативи, престижу і авторитету кожного  педагога.
3.2. Удосконалити планування курсової перепідготовки педагогічних працівників з урахуванням термінів їх атестації.
3.3.Забезпечити наявність на інформаційних стендах «Атестація педагогічних працівників» наказів, перспективних планів, графіку, списків, зразків заяв на проходження атестації та курсів підвищення кваліфікації, діючих нормативних документів щодо проведення атестації педагогічних працівників.
3.4.  Вивчати та поширювати кращий  перспективний педагогічний досвід.
3.5. Надавати своєчасну методичну допомогу з питань атестації молодим спеціалістам.
3.6. Забезпечити психологічний супровід процесу атестації, створення комфортних умов для її проходження.
3.7. Активізувати участь педагогічних працівників в роботі шкільних та міжшкільних методичних об’єднань, фахових конкурсах та інших заходах, пов’язаних з організацією навчально-виховної роботи.
3.8. Активізувати творчу роботу педагогів з підготовки публікацій до друку в періодичних виданнях.
3.9. Контролювати під час оформлення атестаційних документів дотримання вимог Типового положення про атестацію педагогічних працівників.
4. Працівникам відділу освіти, культури, молодіжної політики  та спорту Дальницької сільської ради  Білик Н.О., Вирлан Ю.М., Мутавчі А.Г.:
4.1. Забезпечити продовження системної роботи з підвищення педагогічної майстерності, професійної компетентності педагогів.
4.2. Продовжити виявлення, вивчення, узагальнення та поширення оригінального й інноваційного досвіду, популяризації різних форм досвіду роботи педагогів ЗЗСО та ЗДО Дальницької сільської ради.
5. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.


Начальник відділу освіти, культури
молодіжної політики та спорту 
Дальницької сільської ради                                  С.Г.Балан




Додаток 1.
До наказу відділу освіти, культури, молодіжної політики  та спорту
Дальницької сільської ради
Від 10.05.2019 № 87
      
Аналітична довідка про підсумки атестаційного періоду
у   2018 - 2019 навчальному році

            Відповідно до Закону України «Про освіту», Закону України «Про дошкільну освіту», на виконання наказів Міністерства освіти і науки України від 20 грудня 2011 №1473, ( із змінами затвердженими наказом Міністерства освіти і науки України від 08 серпня 2013 № 1135) «Про затвердження Типового положення про атестацію педагогічних працівників», наказу відділу освіти, культури, молодіжної політики  та спорту Дальницької сільської ради від 09.04.2019 №70 ««Про вивчення стану проходження атестації педагогічних
працівників у ЗЗСО та ЗДО у 2018/2019 н.р.» в навчальних закладах Дальницької сільської ради у період з 15.04.2019 р. по 10.05.2019 р. була проведена перевірка атестації педагогічних кадрів. Для проходження атестації педагогів у закладах освіти, Відділом освіти були створені оптимальні умови для якісної організації атестації педагогічних працівників у 2018-2019 навчальному році. Були поставлені такі основні завдання:
-          забезпечення системної організації проведення атестації педагогічних працівників;
-          сприяння розвитку творчості,  майстерності, неперервному підвищенню професійного рівня педагогічних працівників, впровадження нових освітніх технологій;
-           удосконалення системи об’єктивної комплексної оцінки рівня кваліфікації, професійної майстерності педагогів відповідно до вимог Типового положення про атестації;
-          стимулювання зростання кваліфікації педагогів;
-          підвищення рівня загальної культури, самовдосконалення діяльності через самоосвіту;
-          посилення контролю за дотриманням нормативно-правових засад атестаційного процесу, чіткого алгоритму структури атестаційного циклу, за якістю оформлення атестаційних листів, управлінських документів.
Протягом  2018-2019 навчального року атестація педагогічних працівників в усіх навчальних закладах Дальницької сільської ради ( ЗОШ с.Барабой, Дальницька ЗОШ+Санжійська ПШ, Доброолександрівська ЗОШ, Роксоланівська ЗОШ, ЗДО «Казка», «Веселка», «Вербичка», «Джерельце», «Перлинка»)  здійснювалась на основі комплексного оцінювання їх педагогічної діяльності, за якою визначалась відповідність педагогічного працівника займаній посаді, рівень його кваліфікації, присвоювалась кваліфікаційна категорія, педагогічне звання. В усіх навчальних закладах були створені умови для якісної організації та проведення атестації.
На достатньому рівні опрацьований алгоритм проведення атестаційного циклу, підготовки конкретних заходів, розпорядчих документів (наказів, планів, графіків). Вчасно та на належному рівні всі педагоги ознайомлені з діючими нормативно-правовими документами з атестації. Достатня увага з боку керівництва закладів приділялась питанню самоосвіти педагогів, яка організовувалась за напрямами:
-          професійний,
-          психолого – педагогічний,
-          методичний,
-          інформаційно-комп’ютерні технології,
-          гуманітарний,
-          особистісний.
Кожен педагогічний працівник, який атестувався, складав і погоджував з атестаційною комісією індивідуальний план.
Процедура підготовки до атестації в закладах освіти, сам процес і результати її спрямовані на утвердження у педагога особистої гідності, на підвищення його авторитету не лише в колективі, а й серед учнів, батьків. Тому важливу роль відіграє рейтинг учителя, вихователя  в середовищі учнів, вихованців та батьків. І з метою його визначення проводиться анкетування і тестування. Необхідно відзначити дієву допомогу в проведенні атестації практичних психологів закладів освіти, які займаються діагностикою професійною діяльністю педагогів.
Згідно із пунктом 3.3 Типового положення, атестаційні комісії закладів освіти вивчали педагогічну діяльність осіб, які атестувались шляхом відвідування уроків, позаурочних заходів, вивчення рівня навчальних досягнень учнів, з предмета, що викладає вчитель, ознайомлення з навчальною документацією щодо виконання педагогічним працівником своїх посадових обов’язків, його участі у роботі  методичних об’єднань, проведенням відкритих уроків, участь у семінарах, підготовка учнів до участі в конкурсах, олімпіадах, ЗНО.
З метою визначення рівня сформованості педагогічних вмінь і навичок педагогів, які атестувались у більшості закладів освіти об’єктивно та виважено, з додержанням норм службової етики  здійснювався моніторинг. При цьому враховувались всі дані внутрішкільного моніторингу діяльності педагогічних працівників у міжатестаційний період та дані, що отримуються в процесі вивчення роботи вчителя під час атестаційної кампанії. Для забезпечення об’єктивного і всебічного вивчення діяльності педагогів у міжатестаційний період атестаційними комісіями закладів освіти враховувались всі дані про участь їх у професійних та творчих конкурсах, олімпіадах та оглядах, участь у творчих професійних майстерень, методичних об’єднань. Унаслідок вищезазначеного в  закладах освіти впроваджено системний підхід до атестації педагогічних працівників, який складається з планування атестаційної роботи, суворого дотримання етапів проведення атестації, виконання нормативного режиму під час організації та проведення атестації педагогічних працівників.
Педагоги, які атестувались мали змогу продемонструвати свою професійну майстерність, використовуючи при цьому різноманітні форми та методи:
-          творчі звіти, портфоліо,
-          відкриті уроки, позакласні заходи,
-          виступи на педагогічних радах,
-          методичні ярмарки,
-          семінари, конференції, круглі столи,
-          тематичні виставки педагогічних ідей,
-          предметні методичні дні та тижні творчості, педагогічної майстерності,
-          майстер-класи,
-    оформлення візитних карток та презентації  свого досвіду, друкованих статей, друкованих навчально-методичних видань.
На засіданнях науково-методичної ради відділу освіти були розглянуті та заслухані  досвіди роботи педагогів, які атестувались на присвоєння педагогічних звань «учитель-методист».
      Значна увага приділяється творчому зростанню особистості педагогів. З метою відстеження результативності науково-методичної діяльності педагогічних працівників, динаміки їх творчого зростання, обміну досвідом.
Слід зазначити, що аналіз підсумків атестації педагогічних працівників свідчить про професійне зростання якості викладання предметів. В цілому за результатами атестації у 2018-2019 н. р. спостерігаються позитивні тенденції:
-          зростання фахової майстерності педагогічних працівників;
-  збільшення кількості педагогів, які використовують інформаційно-комунікативні технології;
-          створення сприятливих умов для самореалізації особистості педагогів;
-          поширення передового педагогічного досвіду.
Атестаційний період 2018-2019 навчального року в закладах освіти Дальницької сільської ради пройшов відповідно до діючого чинного законодавства. В ході атестації не виникало ніяких непорозумінь чи конфліктних ситуацій. Апеляційній комісії не довелося розглядати скарги чи позови.


Начальник відділу освіти, культури
молодіжної політики та спорту  
Дальницької сільської ради                                  С.Г.Балан

Немає коментарів:

Дописати коментар