20.02.19

Міжшкільний семінар вчителів хімії, біології, географії

19 лютого 2019 року на базі Дальницької ЗОШ I-III ст. відбувся міжшкільний семінар вчителів хімії, біології та географії «Роль мого предмету у формуванні цілісних і предметних компетентностей, необхідних для успішної самореалізації особистості в рамках НУШ»
На початку семінару начальник відділу освіти, Балан С.Г., привітала учасників та наголосила, що в умовах інформаційного суспільства традиційне навчання поступово втрачає свій сенс. Величезний потік інформації, яка старішає швидше, ніж учень закінчує школу, вже не можливо вмістити до шкільної програми. Втрачає сенс необхідність перевантажувати пам'ять дитини додатковими знаннями, необхідно навчати дитину знаходити їх і користуватися ними. Тому дієвим інструментом поліпшення якості освіти визначають застосування компетентнісного підходу до освіти, який на перше місце ставить не поінформованість учня, а вміння на основі знань розв'язувати проблеми, які виникають у різних ситуаціях. Щоб навчити цього дітей, потрібно змінити технологію навчального процесу.

Самопрезентації
1. Хто такий мій учень?
2. Чому вчить мій предмет? Чому я хочу навчити своїх учнів?
3. Як я можу захопити своїм предметом мого учня?
4. Що в першу чергу треба моїм учням: знання? вміння? навички? компетентність?
   
 Учасники семінару підготували самопрезентації:
1."Інтеграція навчальних предметів як реалізація STEM освіти на уроках хімії за допомогою ІКТ" – Бліняєва Н.Г.
2."Нетрадиційні методи та форми роботи вчителя на уроках географії як засіб формування ключових компетентностей з використанням інформативних технологій" – Зубенко Н.Д. та Гергелєва Л.С.
3."Розвиток біологічної компетентності засобами інформативних технологій" – Цубенко В.Д.

Надзвичайно цікава самопрезентація Цубенко В.Д., в якій вчитель ознайомила колег з методом «Фішбоун».






Вчитель хімії Бліняєва Н.Г. презентувала використання ментальних карт.




Зубенко Н.Д. презентувала роботу, яку готували на МАН по дослідженню прибережної зони Чорного моря в районі с. Санжійка.





Семінар пройшов з використанням нестандартних елементів: «Педагогічні пазли», у яких зашифровано 10 ключових компетентностей НУШ.





 І на завершення, учасники семінару працювали над створенням освітніх маршрутів «Сходинки до вдосконалення».

Створення індивідуальних освітніх маршрутів «Сходинки до вдосконалення» 
Кожен учасник семінару отримав аркуш зі «Сходинками до вдосконалення». Кожна сходинка - це крок до досконалості. Потрібно зобразити себе на тій сходинці, де кожен себе уявляє відповідно до своїх професійних досягнень. На нижніх сходинках потрібно означити словами вже досягнуте, а на верхніх - те, чого прагнете досягнути. Учасники семінару презентували свої аркуші (див. Схему 2 ).






Немає коментарів:

Дописати коментар